260 کراتینین و نحوه درمان آن چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

260 کراتینین و نحوه درمان آن چیست؟

محدوده طبیعی کراتینین از سن، جنس، توده عضلانی و غیره متفاوت است. با این حال، صرف نظر از اینکه چطور عوامل دیگر روی سطح کراتینین تاثیر می گذارند، سطح 260 فراتر از حد معمول است.

محدوده طبیعی کراتینین

کراتینین باید 44-97 μmol / l باشد. 260 کاملا بالاتر از حد طبیعی مردان و زنان است. بنابراین، باید برخی از شرایط پزشکی یا اتفاقی باشد که باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

سطح کراتینین بالا

آسیب کلیه

شایع ترین علت افزایش سطح کراتینین به عنوان بیماری کلیوی شناخته شده است که دیابت و فشار خون بالا به عنوان عوامل پیشرو شناخته می شوند. هرگونه شرایطی که عملکرد کلیوی را بدتر می کند، احتمالا کراتینین را در خون افزایش می دهد.

کلیه ها نه تنها برای تشکیل ادرار کار می کنند، بلکه از آب و سموم اضافی در خون نیز حذف می کنند و آنها را فیلتر می کنند. کراتینین یک اتلاف فعالیت عضلانی است و وقتی که کلیه ها به خوبی عمل می کنند باید از بین بروند. هنگامی که کلیه ها تحت تاثیر بیش از 50٪ قرار می گیرند، کراتینین در خون تجمع پیدا می کند و باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

اگر ما فقط درباره میزان کراتینین صحبت کنیم، 2.6 ممکن است آسیب کلیوی کلیوی را نشان دهد. CKD به 5 مرحله توسط GFR تقسیم می شود. و CKD در مرحله 3. بنابراین، او می تواند در مورد مرحله اولیه 3 CKD صحبت کند. با این حال، استاندارد برای تعیین آسیب کلیه GFR است. بنابراین، شما برای انجام یک آزمایش GFR برای تشخیص علت آسیب کلیه دعوت شده اید.

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی در پکن تانگ شان تان بیمارستان TCM ایجاد شده است. داروهای میکرو چینی به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کند و برخی از آسیب های کلیوی را که باعث بهبود عملکرد کلیه می شوند، معکوس می کند. افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی بخش کراتینین را حذف خواهد کرد.

علل مختلف کراتینین بالا نیاز به راه حل های مختلف دارند. بنابراین، قبل از مصرف هر گونه درمان، فهرستی از آزمایشات برای سطح بالای کراتینین مهم است. اگر شما یک سوال با کراتینین بالا داشته باشید، می توانید آنرا به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: